Test ;)

Att vara eller inte vara..

Superhjälte [x] eller super hollywood stjärna [x]

Delfin [x] eller havssköldpadda [ ]

"Ful" och smart [ ] eller "snygg" och dum i huvudet [x]

Blomma [x] eller träd [ ]

Robot [ ] eller gosedjur [x]

Pojke [ ] eller flicka [x]

Hatad för den man är [x] eller älskad för den man inte är [ ]

Åke [ ] eller Bert [x]

Att vara [x] eller inte vara [ ]

Tecknad [x] eller otecknad [x]


Barn i sinnet

Spiderman [x] eller Batman [ ]

Bolibompa [ ] eller Lattjo Lajban [x]

Disney Channel [x] eller Nikelodeon [ ]

Sailor Moon [ ] eller Pokémon [x]

Markoolio [x] eller Dr Bombay [ ]

Lego [ ] eller Datorspel [x]

Julkalendern [x] eller Sommarlovsmorgon [ ]

Bamse [ ] eller Kalle Anka [x]


a little of this, a little of that.

Klippor [x] eller Sandstrand [x]

Melodifestivalen [XXXXXXXXXXX] eller idol [ ]

Läsa böcker [ ] eller serier [x]

Mobil [x] eller mp3 spelare [ipod x]

Johnny Depp [x] eller Orlando Bloom [ ]

Munspel [ ] eller ukelele [x]

Nintendo Wii [x] eller Playstation 2 [x]

Hello Kitty [x] eller Snobben [ ]

London [x] eller Paris [ ]


Kommentarer
Postat av: Sarah

Nu är del 4 av min novell "Dödslängtan" publicerad. Gå gärna in på min blogg, läs och kommentera! :)

2008-08-05 @ 23:33:05
URL: http://sarahsofie.blogg.se/
Postat av: 16

Tja fan !

Den hälsningen känner du nog igen om du läser det jag skriver i vår blogg :) Jag är då alltså Dk dvs D-kupa xD tycker fortfarande att det är ett otroligt påhitt som är roligt (a) men sen är man väl lite som man är hehe.. =)

men jag vill hara säga att jag själv hade valt Bamse före Kalle Anka. Och det för att Bamse ÄGER!!! hahaha det äger allt!! :)



och du? Om du ser mailadressen så ska du veta att det inte är min. Vi är ju anonyma ;)

2008-08-08 @ 16:51:53
URL: http://hangovers.blogg.se/

Att tänka på innan ni kommenterar:
* Jag tål kritik MEN skriv det på ett snällt sätt ifall ni tycker något är dåligt
* Din mamma
* kommentera flera inlägg och inte bara detta
* ångra dej aldrig i sista sekunden. skicka det ändå!

Skriv din kommentar här ----->

Ditt finfina namn:
Ska datorn komma ihåg dej? ^^

Ålder, sweetheart?

Mejl. pssst ingen kommer att få reda på den :D

DIN BLOGG! viktigt att du skriver, annars kan jag inte svara

Äntligen färdig ! Vad har du på hjärtat ?<3

Trackback
RSS 2.0