<3

igår var jag i stan och sku träffa clara och sama. först så va vi ett tag. sen gick vi och åt, fast jag tog bara is. sen träffa vi wendy och mican (eller va hon hette ^^) sen gick vi te schock och lite sånt. sen till max och där köpte jag min mat xD sen gick vi in på åhlens city och jag köpte TUGGUMMIN!! <3<3 x""D
sen gick vi lite på drottninggatan och sen gick wendy och mican. då var det bara jag, sama och clara kvar. :) det börja regna och vi hade massa kul <3 :D
vi typ gick in på bengans och fick en varsin affich halva på mcr och halva på foxboro huttubs ^^ sedan gick vi lite runt rikstan och sen gick vi typ te slottet och satte oss på nån mur och sjöng x""""""""""DDDDDDDD
lite senare gick vi te plattan och satte oss på muren utanför kulturhuset med våra affischer . men sama kasta ner sin . och ville typ att nån sku ta den. först körde en polisbil på den, sen blåste den iväg . sen satt vi fast den på ett krämpaket jag trodde va en bok x"""""""""D
mwaaaah
sen sku dom åka, men jag *som är så smart* hade glömt min mobil hos min kusin. och jag va tvungen att få tag på pappa så jag följde med clara te vällingby, och där satt vi och vänta ett tag på att pappa sku svara te slut gjorde han det. och då sku jag tebaka te tcentralen och gick te norrmalmstorg och pappas jobb. och fick vänta där te halvtio . dvs ' en timme DDD:

fett värd dag<3

pussssssssssssssssss


urt5

Kommentarer

Att tänka på innan ni kommenterar:
* Jag tål kritik MEN skriv det på ett snällt sätt ifall ni tycker något är dåligt
* Din mamma
* kommentera flera inlägg och inte bara detta
* ångra dej aldrig i sista sekunden. skicka det ändå!

Skriv din kommentar här ----->

Ditt finfina namn:
Ska datorn komma ihåg dej? ^^

Ålder, sweetheart?

Mejl. pssst ingen kommer att få reda på den :D

DIN BLOGG! viktigt att du skriver, annars kan jag inte svara

Äntligen färdig ! Vad har du på hjärtat ?<3

Trackback
RSS 2.0